YES!

Jag tror inte ni förstår min lycka. Jag har för första gången fått balans i min koncernbalansräkning. Helt själv och utan något facit. Och det var en helt ny som jag inte provat att göra innan. Helt galet!!!! Har aldrig ens fått balans i en vanlig balansräkning själv och utan facit förut. Och nu lyckas jag för en koncern! HALLELUJAH!

Skiter fullkomligt i alla jantelagar och skräp nu, fy fan vad jag är bra!

Får hoppas det går på tentan imorn också, är ju inte direkt säkert, haha. Nu sitter säkert många i min klass å tänker ”men tröghövve, det där klarade man ju för typ aslängesen.” Ja, svinkul för er. Men jag och redovisning har aldrig riktigt klickat och jag har verkligen inte förstått det. Men nu så, nu är det på god väg 😉 YES! EGOBOOST!

20120322-150250.jpg

2 thoughts on “YES!

Kommentera

