FREDAG

Ååh vad tråkigt det är att vänta på att ställen ska öppna….lalalalalaaa! Är smått uttråkad. Men nåt som gjorde saken bättre var att jag nyss ringde Lollo och hon var på föreläsning och glömt slå av ljudet. Haha. Kulkul.

Hur som, väntar iaf på att systemet ska öppna så jag kan handla inför ikväll (alltså de alkoholfria alternativen då såklart mams och paps ;)). Ska ut med jannice, Sara, Jesper och massa andra psykologer. Blir nice!! Men en tenta ska avverkas först, fyfan. Försöker hålla mig borta från att plugga idag, känns inte som det ger mig så mycket, kanske bara gör mig mer förvirrad. Men får se hur det blir med det. ÖNSKA MIG LYCKA TILL IAF!

Puss på er!

Mmmm, bakade sånna här godingar igår förresten. Perfekt som belöning när man klarat en uppgift 😉

20120323-094735.jpg

Kommentera

FREDAG

Ååh vad tråkigt det är att vänta på att ställen ska öppna….lalalalalaaa! Är smått uttråkad. Men nåt som gjorde saken bättre var att jag nyss ringde Lollo och hon var på föreläsning och glömt slå av ljudet. Haha. Kulkul.

Hur som, väntar iaf på att systemet ska öppna så jag kan handla inför ikväll (alltså de alkoholfria alternativen då såklart mams och paps ;)). Ska ut med jannice, Sara, Jesper och massa andra psykologer. Blir nice!! Men en tenta ska avverkas först, fyfan. Försöker hålla mig borta från att plugga idag, känns inte som det ger mig så mycket, kanske bara gör mig mer förvirrad. Men får se hur det blir med det. ÖNSKA MIG LYCKA TILL IAF!

Puss på er!

Mmmm, bakade sånna här godingar igår förresten. Perfekt som belöning när man klarat en uppgift 😉

20120323-094735.jpg

Kommentera

