Sambo på Frösön

En sak till att checka av på min ”att göra-lista”; adressändra. Yes, you heard it. Dags att flytta ut till Frösön och blir sambo med min fina prins. Lycklig tjej! Dock blir vi inte sambos på riktigt förrän efter sommaren enligt mig. Alla mina kläder, grejer och sånt är ju här redan och så, men kommer bo hemma i Gbg och jobba i sommar medan Johan jobbar i Sundsvall. Så när de 3 månaderna är gjorda, då känns det på riktigt 🙂

Min lägenhet kommer jag hyra ut i andra hand till Andrea då hon kommer bo särbo med Andreas ett tag, han har fått jobb och lägenhet i Katrineholm. Både kul och knasigt.. Men det kommer de klara, finns inget stabilare och klockrenare par än de två!

Förövrigt ringde min älskling och väckte mig vid halv7 idag, vilken lycka!! Kunde inte fått en bättre start på dagen!

Snart frulle, sen är jag redo för ko-släpp!!! Sen blir det träning med jenkis! Kul! 🙂

One thought on “Sambo på Frösön

Kommentera

