Besök i Nälden

God morgon! Skulle ha skön sovmorgon men mina kära föräldrar fick för sig att ringa för en timma sedan när de var på väg till golfbanan. TACK! Haha nerå, de är så söta så, ville se så jag hade sovit gott 🙂

Idag ska jag, Jennifer och Andrea åka till Nälden för att hälsa på en styck Christelle. Ska bli mysigt! 🙂 sen blir det träning ikväll, som jag längtat efter BodyAttacken, har ju missat det i allt för många veckor nu och det är mitt favvopass. Så ska bli riktigt kul 🙂

Nu är det frulledags!

20120513-095417.jpg
Hehe, valde Johans onepiece istället för min idag!

Kommentera

