Sjuk känsla

Jag säger då det, att packa för 3 månader är inte det lättaste. Vill ha med allt men vet innerst inne att jag ändå bara kommer ta mammas kläder, skor, smycken, allt. Men väskorna är smockfulla ändå såklart……så less blir jag. Och inte så kul att jag inser att jag inte ska bo i vår lägenhet på 3 månader!!!! Har inte riktigt fattat det tror jag inte. Har liksom accepterat att jag ska vara borta från Johan nu, men inte att jag faktiskt ska bo hemmahemma och inte ha nåt med östersund att göra på 3 mån. Sjuk känsla.

Kommentera

