Bättre och bättre

Puh, vilken dag. Har inte alls kul på jobbet just nu. Eller kul har jag väl, men allt krånglar hela tiden och gör att jag sitter fast hela tiden = frustrerande. Hur som. Då får man göra det bästa av den lediga tid man har.

Så en tripp till systemet (jag och lollo ska fira nåt imorn med bubbel), solning, en sväng förbi Viggelito och en go löprunda i härskogen har jag hittils åstadkommit. Har nog aldrig känts så bra när jag sprang, kände mig otroligt pigg i kroppen!! 😀

Men nu är jag hungrig som jag vet inte vad, så ska laga lite middag är la tanken.. Eller värma nåt färdigt, hehe..lutar nog åt det.. (riktigt hör hur jenkisen och addie suckar åt mig där uppe…) 😉

20120717-200818.jpg

Kommentera

