Haha så klockren!

20120716-130151.jpg

Haha vet inte hur många ggr jag känt den där känslan?? 😉

En vanlig dag på jobbet idag. Det flyter på, men är en rätt seg dag faktiskt.. Men men, ska nog gå 😉 Lollo är töntig och jobbar kväll idag å Vigge kanske är i stan sen=Emma har lite panik. Inte för att jag vill träffa dem (heh ok lite också kanske), men för att de har den tredje hungergames-boken!! Läste ut andra igår, och med den cliff-hangern måste jag ju fortsätta?? Tålamod? Nope!!

Haha nä nu ska jag jobba lite hade jag tänkt. Hoppas ni har en fin dag vart ni nu alla är 🙂

Kommentera

