Ingen mobil, IGEN!

Jävla skit-telefon man har. Kommer ut till Gbg och den funkar inte. Står Ingen service vad jag än gör. Stängt av den, tagit ur simkortet, stängt av och satt på internet och allt men den vill inte. Är så jävla irriterad så jag spricker snart. Hatar 3 eller Apple eller vilkas jävla fel det nu är. Så jävla kasst. Allt har bara krånglat med den här telefonen. Ska man inte kunna kräva att man kan ringa med en jävla telefon idag?? Fy fan jag bryter ihop snart så jävla förbannad är jag (läs trött och jävligt grinig på alla gubbar som ska tjöta med en på planet och skrikande bebisar). Helvetes jävla skitdag!!!!

Ni når mig iaf på hemtelefon eller jobbtelefon.

Kommentera

