Sämsta dagen Sverige

Jahopp. Fjärdeplats för Moa i 400m, i försöket så hon kom inte ens till semi, och hon var inte ens besviken?! Pff..

Och fotbollen förlorade vi ja. Går bra idag!!!!

Nepp, de här negativa händelserna vänder jag på genom att åka till Emelies stuga efter jobbet idag. Stannar till imorn, ska bli skönt 🙂

20120803-145237.jpg

Update: dock positiva besked för svenska seglaren Fredrik! KUL!!

One thought on “Sämsta dagen Sverige

  1. hej emma! har följt din blogg lite då och då! kul att läsa förövrigt! nu e det så att jag har oxå skaffat en efter mkt tjat från kompisar som vill läsa en bra träningsblogg och om någon de känner! så de har tjatat i ett halvår typ! men nu har jag tagit tag i det! får se hur det håller sig… hehe ja jag vet att det e ett skämt att jag bloggar:p men kolla gärna 🙂 vet ju att du e duktig och hållt på ett tag. den e inte helt klar i design och bilder osv, men den får vara så här ett tag…:p

Kommentera

