Dag 04- En ovana som du önskar att du inte hade

En ovana jag önskar jag inte hade, hmm…

Att jag lätt låter mig bli stressad, även när det inte behövs. Det är nog det värsta. Blir helt tokig när jag går in i min stress-bubbla. Redan som liten sa jag när vi åkte till vårt sommarställe på Tjörn: vi hinner inte, vi hinner inte! Vad vi inte skulle hinna till är det ingen som vet, vi hade ingen tid att passa? Haha. Vilken underbar unge man var/är 😉

Annars är det ju såklart att småäta så fort det finns något gott i kylen/skafferiet. Kakor är ju helt omöjliga att motstå……

20120809-110407.jpg

Kommentera

