Dag 12- När och varför började du blogga?

Jag började blogga på gymnasiet. Då var det mkt som ett bollplank för tankar och liknande. Det blev lite väl personligt till slut och fler började läsa bloggen, så jag stängde ner den.

Sedan startade jag upp den när jag skulle flytta ungefär, just för att familj och vänner här nere skulle kunna följa min vardag litegrann. Slutade med att det blev ännu fler som läste skiten och då har jag lessnat vissa gånger. Jag borde egentligen ha lösenkod på bloggen, så bara de jag faktiskt bryr mig om fick läsa. Är inte riktigt bekväm i att jag inte har en aning om vilka som läser om vad jag gör och tänker varje dag (även om det bara är en tusendel av vad som faktiskt händer). Men men, är väl 2012 antar jag :p

20120820-184241.jpg

Kommentera

