Dag 15- Din bästa vän/bästa vänner

Min bästa vän. Känns så fel å säga just en bästa när jag har några stycken, för det känns som att de andra skulle känna sig lite sämre då? Och så är det ju inte. Skulle ändå inte kunna välja, haha. Alla betyder ju på olika sätt! Så nä, kör på flera.

Lollsan: min soulmate. Jag är 100% mig själv med henne. Vi har kul, vi skrattar, vi gråter, vi bara är, inga konstigheter. Och det är guld värt.

Emelie (aka puffen): Helt underbar tjej som gett mig så många skratt i mitt liv så jag borde leva föralltid bara av henne. Barnslig och chokladälskare, behöver man säga mer liksom?

Andrea: har gjort Östersund till en trygg plats för mig, även när det stormat runtomkring. Finns alltid där.

Jennifer: en otroligt stark tjej som man imponeras av bara genom att titta på. Envis och helt proppfull av kärlek till sina nära som alltid sprider sig.

Vicke, Mathias, Soppi (miss u) mfl har även gjort min sommar helt fantastisk. Finns självklart fler guldkorn både här nere och i Östersund. Ni vet att jag älskar er!

20120823-161539.jpg

20120823-161611.jpg

20120823-161718.jpg

20120823-161804.jpg

20120823-161938.jpg

20120823-162212.jpg
Puss på er

Kommentera

