Mufasa

Alltså. Aj. Smärta. I. Mina. Ben. Är helt förstörd efter BodyPumpen igår, haha. Sån hatkärlek till den där smärtan alltså, för på ett sätt är det ju gött. Hur som.

Gårdagen var fin. Jobbade och åt sedan på Pause med fina vänner innan det var dags för Pump med Jannice och Frida. Riktigt härligt.

Idag har det varit plugg på schemat, men tänkte jobba lite nu också. Börjar få struktur på saker och ting och jag ligger i fas. Känns bra 🙂 Apropå plugg, tentan jag var säker på att jag hade kuggat (Mikroekonomi B), den fick jag A på. Helt otroligt. Pluggade 1,5 dag och tyckte att jag inte kunde ett smack på tentan. Måste nog ha nåt bakom pannbenet ändå, för det där ska bannemej inte vara möjligt.

20121122-105337.jpg
Hahah, bästa!

Kommentera

