Tvåtusentretton

Så var det 2013. Helt fantastiskt. 2012 har bestått av både upp- och nedgångar. Förlorat en del, men har i slutändan vunnit så mycket mer. Jag är lyckligare än någonsin och det bästa av allt är att jag är så fruktansvärt stolt över mig själv. Stolt över hur jag utvecklats, över vilka möjligheter jag fått, över att jag vågat ta möjligheter och inse att lilla jag av alla människor faktiskt förtjänade det. Jag är så tillfreds med mig själv och med mitt liv. Skulle aldrig känna mig så här lycklig utan mina fantastiska vänner, min underbara familj och självklart min älskade sambo. Ni gör mina dagar och jag är tacksam var dag för att jag har er!

2013 är så svårt att säga någonting om. Tiden kommer visa hur vägarna går och det tycker jag är fantastiskt spännande. Jag har inga nyårslöften, jag tänker mer bara leva mitt liv och lyckas på mitt sätt. Hoppas ni gör detsamma!

GOTT NYTT ÅR!

20121231-004643.jpg

P.S Inlägget är tidsinställt. Kan sätta min högerarm på att jag är allt annat än vaken vid den här tiden dagen efter nyår! 😉

Kommentera

