Helg&vardag

Tjupptjupp, livet flyter på. I fredags vart det ju firande av Johan, kuligt värre! Vi var 7 pers här och det var riktigt lyckat! Resterande helgen bestod av att rensa min gamla lägenhet och lite fix.

I övrigt är det jobb som vanligt på agendan. Jobbade över igår men idag stack jag hem så fort klockan slog 17. Tänkte hinna med att träna men nej, det orkas inte idag. Har insett att jag måste träna antingen innan jobbet eller direkt efter för att det ska bli av. Yesbox, så blir combat imorn direkt efter jobbet istället! Och nu blir det nog lite Pretty Little Liars i sängen. Vardagslyx!!

Har ju glömt visa hur mitt hår blev förresten. Ca 15 cm kortare (tro mig, hon tog endast det som behövdes, det var så illa) och en uppfräschad färg. Är såå skönt!

20130219-191127.jpg
(otroligt o-charmiga bilder, de skulle egentligen bara skickas till min mamma, men ni får leva med det för jag orkar inte ta bilder…)

Kommentera

