Sista vinsten

Och där var vår handbolls-säsong slut. För jäkla gött att vi drog hem en vinst idag!! Synd dock att jag personligen hade en av de sämsta matcherna i mitt liv och var ensam målvakt.. Haha, men men, vi vann ju ändå!

20130223-184311.jpg

Innan matchen hann vi med att åka till tippen några vändor. Resultatet är att min gamla lägenhet nu är tom på allt som är mitt. Så skönt!! Har även lärt mig att byta däck på cykeln idag (läs tittat på när Johan gjorde det…). Herrejisses vilken dag. Och sen är det melodifestivalen! Tacos och vin på det och min dag känns faktiskt riktigt bra!

Hoppas ni har en bra helg!!

Kommentera

