Pausa tiden, tack!

Grabbar, snälla sluta växa nu. Ni ska ju vara små skitungar som tycker moster är coolast i världen fortfarande! Snart är jag pinsammast i världen för Musse, haha. Stackarn vad han kommer få det jobbigt.. En moster som ska kramas och pussas, även när han är med sina kompisar. När han var 3 år lovade han mig att jag skulle få göra det ända tills han är 16 år. Känns tryggt det löftet 😉

20130519-142630.jpg

Just det. Glömde säga vad jag tyckte o Eurovision igår. Mina favvosar var Danmark och Grekland, så jag är nöjd med resultatet 😉 älskade underhållningen också, svenska smörgåsbordet var ju bara för bra. Och Petra Mede ska ha riktigt mycket cred. Enda eurovisionen där programledaren inte varit stel och knacklat fram halv-engelska ord? Riktigt bra gjort av henne!

Kommentera

