Slut

Sol sol sol. Vaknade rätt tidigt imorse, var lugnt igår, vi var hemma och kollade Eurovision, så var skönt. Solen lyste på så gick ut och solade efter frukosten. Var varmt och härligt men nu är jag helt död. Vet inte om det är pollen (+ vätskebrist) som gör det eller om jag håller på å bli dålig också för jag är helt slut. All energi är borta och huvudet och kropp bara värker.. Så har gått in nu, läser en bok och ska nog kolla lite PLL snart.. Har ändå börjar komma in moln så gör inte så mycket att jag inte orkar vara ute mer.

Sen taggar jag såklart inför vm-final. Hoppas alla svenskar ska kolla på det idag? Ska bli riktigt kul och självklart hoppas jag på vinst mot Schweiz (även fast ett silver inte är fy skam det heller). Go go go!

20130519-140942.jpg
Bild från igår-kväll. Så fina kvällar nu, bara att njuta innan regnet kommer igen!

Kommentera

