Welcome to the frontline

Ahh vilken go dag! Började den med mys-frukost med min prins och sen drog jag till gymmet. Sprang lite på bandet och sen var det Combat. Var en instruktör från Les Milles där idag, och herrejisses vad grym han var. Han lärde ut detaljer som verkligen gjorde skillnad och han fick en att ta ut sig till max. Var så taggad och tog verkligen i i varje slag, spark och hopp. Görkul var det!

Mötte sedan upp Johan igen så solade vi en snabbis och sen handlade mat. Ikväll blir det tacos följt av utgång som det ser ut nu (läs om inte Emma råkar somna i soffan innan, som jag gjort alla kvällar den här veckan, hehe).

Nu är det plugg, ska bara dricka upp mitt kaffe! Puss på er!

20130525-151717.jpg
Mitt favvo-pass

Kommentera

