Blombud

Åh, öppnade dörren när jag var på väg ut på en promenad och såg att ett blombud stod utanför dörren. Hade Johan i telefon så frågade honom om han hade köpt blommor till mig? När jag hörde hur han funderade till max på vad han skulle svara insåg jag att det inte var från honom. Hmm?? Öppnade och läste kortet.

Är min bästa syster, svåger och syskonbarn som skickat blommor till mig. Så underbara är ni. Varför de skickat håller jag lite hemligt än så länge (inte examen, även fast det är rätt nära också)! PUSS PÅ ER FINASTE NÅFORSARNA!

20130605-195523.jpg

Kommentera

