Fast anställning

Nu är det officiellt. Jag är fast anställd på Diös. Förstår inte hur det här har gått till, men det känns så fruktansvärt bra. Jag trivs så bra på min arbetsplats, jag är glad när jag cyklar till jobbet på morgonen. Jag älskar mina kollegor, som även är mina vänner. Jag har utmanande uppgifter, lär mig nytt varje dag, får förtroende att göra saker som normalt kräver flera års erfarenhet, jag blir lyssnad på och jag utvecklas.

Diös är platsen jag vill jobba på nu. Det är modernt och nytänkande, passar mig perfekt. Att då få en tills vidare-anställning är en sån otrolig trygghet. Och jag är väldigt stolt över mig själv!

Hur som, därför jag fick blommor av familjen Nåfors etc. Så nu vet ni 🙂

20130610-211736.jpg

One thought on “Fast anställning

  1. Det är så grymt bra jobbat av dig, snygging! Jag gläds så för din skull! Jättekul! Smidigt att ha er alla samlade i norr dessutom 😛 puss

Kommentera

