Ny-årstid-shopping

Fick hem lite kläder jag beställt från H&M idag. Var hundra år sedan jag beställde, eller ens köpte, något från H&M. Tycker deras butiker är alldeles för röriga så blir trött innan jag ens gått in där. Hur som. Fick hem lite toppar, en kavaj, en bikini (ej på bild) och lite annat smått och gott. Här har ni några av grejerna:

DesktopBilder från H&M

Allt satt bra och såg ändå ok ut i verkligheten (när det gäller H&M är bilderna alltid 100 ggr finare och allt ser ut att ha så mycket bättre kvalitet än vad det egentligen är, men det får man räkna med).

Fick ett paket av mamma och pappa idag också med mina sommarkläder som legat och skräpat hemma i Lerum. Känns bra om det skulle råka bli sol här någon gång igen.. Och apropå kläder, ikväll lanseras ju Ivy Revel, Kenzas nya märke/kollektion/vad man nu säger. Jag har spanat in två plagg jag verkligen vill ha, men känns som att allt kommer ta slut på två sekunder…. Får hoppas jag är snabb!

Kommentera

