Ringen

Åh, idag fick jag tillbaka min fina ring jag lämnat in hos guldsmeden. Den skulle förminskas och stenen skulle sättas fast ordentligt. Den blev så fin, alldeles polerad och blank, och den passar bra nu. Graveringen hade de lyckats rädda också så Adolf och Idas namn + datum är kvar, yaay. Det är ju en släkt-ring från långt tillbaka som jag fått äran att bära, så den betyder mycket för mig. Plus att den är väldigt fin. Behövdes efter den här dagen, har varit en rätt tung dag annars.

20130613-223808.jpg
Nu ska jag sova. Natti!

Kommentera

