Ivy Revel

YES! Ivy Revel släpptes idag kl 20 (haft tekniska problem innan när de skulle ha lanserats) och jag fick tag på de 2 plaggen jag ville ha!! Så jäkla nöjd. Dock skedde ett litet missöde och jag råkade klicka hem 2 av ett av plaggen, men det får jag skicka tillbaka helt enkelt (eller sälja)? Sidan kraschade, Johan kom inte ens in från sin dator så jag vågade inte chansa på att avbryta och börja om. Allt höll på att haverera och bara laddade och laddade. Så jag körde på, haha. Jaja, jag fick mina plagg, de kommer om ca en vecka. Så glad.

ivyreveltop ivyreveljeansBilder från Ivy Revel

 

Är toppen på den översta bilden och shortsen på den nedersta bilden jag beställde. Yay.

2 thoughts on “Ivy Revel

  1. Så snygga.. 🙂
    Klänningarna tycker jag var så fina, men dom var ju inte släppta än.
    Var det linnet eller den toppen du köpte dubbelt av?
    Jag kanske kan titta in här längre fram när du fått allt och höra vad du tyckte om storlekarna osv, Small kanske passar på mig, inte säkert på den rosentoppen dock.
    Men annars kanske jag kan köpa av dig.. Vi får se.
    Ska bli kul att höra vad du tycker om kvalitén och kläderna i helhet 🙂

Kommentera

