Premiär

Äntligen var det fredag. Den här veckan har känts lång? Och dagen har känts som en evighet, har varit så galet trött. Men när jag kom hem taggade jag om. Dags för Marité att öppna ikväll så då måste man ju ta sig dit. Tror det kommer vara galet mycket folk, så jag känner redan nu hur jag suckar för det är så trångt (hej jag börjar bli gammal..). Men det blir nog bra, och kul! Hoppas jag hittar lite folk från jobbet och dylikt som skulle dit bland alla 🙂

Först ska vi grilla lite och mysa här hemma. Är superhungrig så ska bli så gott. Hoppas ni alla får en toppenkväll, festlig eller mysig, vilket som! Kram

IMG_5375

Kommentera

