Blandat

Och nu kom det. 99 % säker på att jag har feber. Har ingen termometer hemma så kan ju inte veta till 100 %, men det känns så. Jag svettas som en gris men fryser ändå och halsen har tjocknat igen. Och jag säger faktiskt äntligen. Har känt mig helt utslagen ett tag och energilös. Känns som skönt om kroppen kan få ha lite feber några timmar och bearbeta bort skiten i mig som suger ur all energi. Så länge det går över under natten, för mer har jag inte tid med.

Hur som. Har fått pluggat lite på kvällen, och Lotta på Liseberg har varit på TV:n i bakgrunden. Kanske inte så smart val när jag har oerhörd hemlängtan, men jag tycker ändå det är mysigt att ha på. Snart byts det nog dock bort mot Pretty Little Liars, om jag vågar. Johan jobbar sent och jag klarar inte riktigt av att kolla på sånt själv, för jag blir så nojig och rädd efteråt. Men ska nog funka när det aldrig blir mörkt ute nu, ljuset gör det mindre läskigt. Kommer nog aldrig komma över det faktum att jag är mörkrädd. Men men 🙂

Hoppas ni har en bra kväll alla fina. Kram på er

EmmaHittade ett linne i min garderob häromdagen som jag letat efter i över ett år. Men mina skinn-shorts har jag inte hittat än. Någon som vet var de är? Haha. De här bilderna är tagna för typ 2 år sedan, och det här var en av de två gångerna jag hann använda dem. Haha, så typiskt, för jag var så glad när jag köpte dem, jag älskar verkligen de där shortsen. Men nepp, de är borta. Tror någon snott dem från min garderob, för aldrig skulle jag ha kunnat tappa bort nåt……

 

Kommentera

