Sommar + aw = sant

Alltså mitt huvud tar livet av mig. Har så ont hela dagarna så all energi bara sugs ur en. Är faktiskt inte alls kul. Men då är det tur att det var AW idag, då får man alltid lite extra energi. Dock var jag ändå väldigt trött så cyklade hemåt vid 20-tiden, men det var lagom för mig idag!

Fick en gullig sommarpresent av Diös också, picknick med lite gott och blandat i. Och när jag kom hem hade mitt armband kommit, från bästa butiken Pellman & Company i Lerum. Så glad att de ville skicka upp, för visst är det fint?

20130625-201739.jpg

20130625-201752.jpg

Mitt paket från IvyRevel kom idag också! Alltså ett nytt, med nya storlekar. Det förra jag fick hade för stora storlekar.. Så hoppas allt sitter bättre nu!!!

Kommentera

