Ögon och lägenheter

Och så ett lite gladare inlägg. Blir så frustrerad bara när jag tycker saker är fel men inte kan påverka. Hur som, nu glömmer vi det.

Idag har jag varit hos optikern. Och självklart behöver jag nya glasögon. Har haft extrem huvudvärk på sistone så jag hoppas verkligen det hjälper. Har lånat hem två bågar nu så får jag se vilka det blir. Ska bli skönt när det är klart!

Sen ska jag och Johan på visning snart också. Är en jättefin lägenhet som vi vill kika på. Vi har faktiskt börjat kika på lägenheter (bostadsrätter alltså) här på Frösön nu som vi är intresserade av. Känns skoj, särskilt när man inte har någon press då man redan har ett boende tillsammans. Vi kan ta det lite som det kommer och vara kräsna!

20130627-175221.jpg
Saknar grabbarna bus redan!

One thought on “Ögon och lägenheter

Kommentera

