Effektivt

Vilken dag! Har nog aldrig varit så här effektiv i hela mitt liv. Fått gjort så mycket och att har flutit på på jobbet idag, riktigt härlig känsla, särskilt så här innan semestern (jag vet att jag tjatar om den här semestern, men jag längtar ju så)!

Blir en sväng på stan och sedan visning av lägenhet på eftermiddagen. Tänkte ut och springa en sväng sedan innan jag myser ner mig i soffan med ett avsnitt PLL också. Känns rätt skönt! Hoppas ni haft en fin dag allihopa!

20130808-154744.jpg
Fixade naglarna igår, hos Märta på Studio Z såklart. Blev en vanlig fransk med lite detaljer på ringfingrarna. Känns lagom, är supernöjd!

Kommentera

