Rastlös

Att ha semester och inte ha något planerat att göra är verkligen inget för mig. Inte när både vänner och Johan jobbar iaf. Blir sååå rastlös, och då har det bara gått 1 dag (igår).

Imorse klarade jag inte av det längre, så jag vaknade när Johan vaknade och när han hade gått till jobbet gjorde jag frukost (supergod smoothie och müsli) och satt i solen och åt. Sen tog jag cykeln och åkte till gymmet. Och nu är klockan 11 och jag är återigen rastlös..

Ska snart hämta ett paket pappa har skickat upp i alla fall. Sen ska jag göra kål-sallad. Och läsa i solen tänkte jag. Sen hoppas jag att dagen är slut, hehe. Struntar i semester imorgon och börjar jobba då istället. Det känns bra!

20130827-112438.jpg
Här kunde man dock verkligen ha semester! Bananistas!

Btw. Bilderna från semestern kommer. Tar 100 år att gå igenom alla tusentals bilder bara. Be patient!

Kommentera

