Grit Plyo

Japp, då har man prövat Grit då. Hade redan träningsvärk i kroppen, men nu var det bannemej dags att prova. Och jag älskade det!

Jag körde Plyo (finns Cardio och Strength också) och det var mycket hopp, benböj, planka, armhävningar och burpees. Enkelt, men jobbigt som satan. ”Det är ju bara 30 minuter” kan man tycka innan man provat, men jag kan lova att jag var brutalt trött efter 30 sekunder! Riktigt rolig utmaning och jag hoppas på snabba framsteg, framförallt gällande armhävningar.

På lör blir det till att prova Cardio. Är livrädd för det, men måste ändå ge det en chans, annars kommer jag ju ångra mig 🙂

20130829-203448.jpg

20130829-203501.jpg

Kommentera

