Dödens död!!!

Grit cardio! Aj säger jag bara. Aj aj aj. Gör ont precis överallt i kroppen. Är som att göra ett Beep-test FRIVILLIGT?! Alltid hatat dem och nu väljer man det. Med andra övningar som lite extra krydda?! Något har ju hänt i hjärnan på en. Men kul var det i alla fall. Jag är helt slut, och det är en riktigt skön känsla så här en lördags-morgon!

Nu blir det frukost nr2 och sen mys framför PLL tror jag!

20130831-110939.jpg
Hehe, söt bild från när vi hade fyrhjulingen i Skiathos. Ser ni flygplanet där bak? Det är landnings-/startbanan på ön. Så man kan stå där och se när plan (alltså även SAS) landar och startar precis över en. De går sjukt lågt över båtar och människor, görfräckt. Kolla youtube om ni vill se! Och btw, tycker ni jag ser rolig ut i min hjälm skulle ni sett Johan. Haha! Bedrövliga var dem, men bra att ha såklart! Turista turista!

Kommentera

