Bästkusten

Åh, jag saknar västkusten ibland alltså! Men snart kommer vintern, och då är det inte många ställen i Sverige som slår Jämtland. Så det är rätt ok ändå! 🙂IMG_0097IMG_0099 IMG_0135 IMG_0140 IMG_0155

Har haft en tung dag idag annars. Var så otroligt trött sista halvtimmen på jobbet så jag hade kunnat somna. Men jag höll mig vaken (kanske tack vare den energi-givande lunchen med Jennifer) och tog mig till Grit-passet efter. Nu är jag mer vaken än någonsin, så jäkla härligt! Hoppas ni haft en bra dag! Imorgon är det fredag (hur fort går det inte?), ska bli så skönt! Kram

Kommentera

