Friday

En liten update om veckan.. Vi har varit och mätt och planerat i lägenheten, så himla mysigt och jag tror att det kommer blir superbra det där! Vi kommer inte renovera nåt, inte ens byta färg på väggarna. Det enda vi funderar på är att slipa golvet i vardagsrummet, men är en liten tvist där (Johan vill, jag vill inte, hehe). Men det får vi se hur det slutar, blir nog bra oavsett!

Annars har jag varit väldigt trött i veckan. Har känslan i kroppen att en förkylning är på G men det bryter inte ut, vilket jag tycker är frustrerande. Så jag har mest sovit på kvällarna faktiskt, haha. Himla trevlig tjej man är. Nädå, men har ändå kört mina Grit-pass så något har man ändå lyckats åstadkomma (träningsvärk).

Nu är det fredag (veckorna bara springer förbi) och i helgen får vi se vad som händer. Kolla möbler är prio ett i alla fall! Annars blir det nog bara att njuta av ledigheten!

Ta hand om er nu! Kram

20130920-081519.jpg
Saknar mina tokstollar himlans mycket!

Kommentera

