Start

Ahh, Grit har förstört all annan träning för mig! Var och körde Combat med Lina idag och tja, jag tyckte inte jag blev trött, även fast jag slog och sparkade så hårt jag kunde?

Faktum är att jag blev säkert trött, men inte sådär fruktansvärt och brutalt trött som jag blir av Grit. Och då känns det bara….meningslöst? Men det är ändå kul, och ibland ska man träna för att det är kul också. Däremot kommer jag inte ersätta ett Grit-pass med Combat (eller ngt annat pass), utan isf blir det ”extra-pass”.

Jag är nöjd med mitt träningsschema nu. Känner mig lite starkare och lite uthålligare varje vecka!

20131014-203809.jpgBilderna är från weheartit

Hur som helst. Ätit middag och intagit mys-mode nu. Är riktigt trött så blir att sova tidigt idag.. Hoppas ni haft en bra start på veckan! Kram

Kommentera

