Småsaker

Varit mycket på jobbet, jag känner av halsen och är allmänt less. Därför piggade jag upp mig själv med nya nagellack och en ny läppenna idag.

Blev ett nagellack från Essie, som är lite olje-färgat, färgen heter for the twill of it. Tycker det var coolt, och har precis börjat gilla lite mörkare naglar mot min bleka hy så det är ju kul. Alltid hatat det innan, hatat att se blek ut. Nu har jag accepterat det, lärt mig att man kan anpassa produkter till det och att kontraster är fränt. Man är ju faktiskt svensk och då är det inte konstigt att man är blek den här tiden på året 🙂

20131023-210803.jpg
Hur som. Det andra var ett liquid sand från O.P.I, det är alltså inte slätt på nageln utan känns som…ja, sand. Är från Mariah Careys nya kollektion, fanns så många fina! Den här färgen heter Make him mine (högra på bilden).

20131023-211339.jpg
Det sista jag unnade mig var en av de nya färgerna av IsaDoras Twist-up. Färgen heter Biscuit och den är åt det beigare hållet men aningen mörkare än mitt andra i liknande nyans. Däremot är det inget glitter i den här 🙂

Nu blir det PLL. Halloween-avsnittet är äntligen ute! Wooooohhhh!

Kommentera

