Mardröm

Det här har varit en av de värsta nätterna i mitt liv. Drömde en sån mardröm, värsta sortens mardröm. Och den var så verklig, varenda detalj kändes som den hände på riktig. Ja, den kändes så verklig att jag vaknade upp vid kl 04 och grät. Tårarna bara sprutade och jag riktigt kände hur fruktansvärt ledsen, förkrossad och rädd jag var.

Var tvungen att gå upp och tvätta av ansiktet, men det hjälpte som inte. Känslorna satt kvar och tårarna slutade bara inte rinna. Till slut kunde jag lugna ner mig i Johans famn igen, bland annat efter att ha skrivit av mig här (sparade som utkast när jag skrev inatt), men fy satan vilken hemsk upplevelse. Aldrig varit med om att en dröm kan sitta i och påverka en så fruktansvärt. Usch, riktigt obehagligt.

20131027-043010.jpg

Kommentera

