Nagellös

Ahhh gamla lägenheten är tom och vår nya börjar sakta men säkert likna ett hem. Känslan är obeskrivlig!

Sen är det skönt att min nagel ”äntligen” lossnat helt (haft problem med den nu i veckan när den smulats sönder, har slått i och fastnat osv vilket gjort sjukt ont så är faktiskt skönt att bli av med den helt. Men håller fast vid att papphuvudet till läkare hade fel och skulle dragit den med en gång). Däremot tar min rygg livet av mig. Har gått bra när jag burit lådor och grejer men när jag stod och gjorde rent duschen, då hände nåt och hela skiten har låst sig totalt.. Ber till Gud att naprapaten har högre IQ än nagelläkaren och kan hjälpa mig!

Nu ska jag försöka sova!
Kram på er.

20131103-224555.jpg
Tänkte lägga upp en bild på nagellösa fingret men vissa är kanske känsliga mot sådant så fick bli en söt bild istället på mina älsklingar!

Kommentera

