Naprapat

Då var man (bokstavligen talat) knäckt. Satan vad han lyckades knäcka till ryggen. Och tryckte och böjde och grejade. Inte så skönt direkt, men skönt i efterhand. Det känns bra, kände mig trygg och fick förtroende för honom vilket är viktigt för mig. Är ju otroligt besviken på sjukvården både i Lerum och i Östersund så var skönt att äntligen få komma till en vettig människa (läs privat vård är hundra gånger bättre, ska byta och gå till privat läkare i framtiden också). Ska dit om 2 veckor igen, sen blir det träff med sjukgymnast och är det inte bättre då tyckte han att jag behövde röntga. Men det hoppas vi inte på, utan nu håller vi tummarna på att han kan fixa till mig!

Vart mör efter besöket (sovit dåligt också så är helt utmattad på det) så åkte direkt hem efteråt. Men ingen vila för nu ska vi åka och slänga skräp. Sen blir det vila, stående kanske, för är inge skönt att varken sitta eller ligga 😉

Kram!

20131104-165609.jpg
Min finaste syster och finaste mamma!

Kommentera

