Catching Fire och Åre

Jag som tänkte vila när jag kom hem.. Nepp! Har packat, packat och packat då det bär av till Åre med jobbet på onsdag. Imorgon kan jag inte packa, för efter jobbet ska jag till frisören och efter det är det bio med några av mina härligaste vänner. Är premiär för The Hunger Games: Catching Fire och vi ska gå på natten, så vi ser premiär-visningen kl 00. De visar även första filmen så kalaset drar igång kl 21 och jag räknar med att vara hemma och sova runt kl 2-3 på natten. Så ska man upp och jobba efter det och åka direkt till Åre = packningen fick bli idag. Det ska bli himla roligt!

Men det är en dag imorgon först. Då blir det jobb som vanligt, med träning på lunchen. Var hos naprapaten idag och han tycker det ser bättre ut men min höft är tydligen inte OK så ska till sjukgymnasten om 2 veckor och få lite hjälp där. Tills dess är det bara att träna träna och träna. Det hjälper bara, stjälper ingenting som många kan tro! 🙂

20131118-193358.jpg
Då jag tappar i vikt väldigt lätt är jag noggrann med att få i mig något både före och direkt efter träning. Har nu börjat köra på proteinpulver (med kolhydrater) från Fitnessguru. Tycker de är helt ok nu, men får se vad jag tycker om några veckor, lär väl spy av tanken på de där smakerna då 😉

Kommentera

