Glögg-kväll, soffa och julmarknad

Helloo!
Så var den här jobb-veckan gjord, har gått fort tycker jag! Så nu blir det njuta i helgen. Ikväll blir det först att ha lite glögg-kväll hos Annie med Emelie och Linda också. Blir dock mest alkoholfri för mig för ska ju upp och träna i vanlig ordning imorgon på morgonen och jag avskyr den nya koreografin (jag klarar den inte, den är för jobbig) och då vill jag vara så pigg jag kan. Sen blir det sen middag och så ska jag försöka att inte somna innan årets idol koras 🙂

Om allt går som det ska kan vi hämta vår nya soffa imorn också. Hoppas det löser sig, så vi äntligen får ett helt vardagsrum! Wiie! Och imorgon eller på sön tänkte jag att vi skulle hinna med Jamtli Julmarknad också, hade varit mysigt!

Hoppas er helg blir toppen! Kram på er

20131206-155218.jpg
Älskar vår gran-hörna

Kommentera

