Nytt år, igen!

Så var det nyår igen! Känns som det var igår vi var hos Linda och Anton (som förövrigt är otroligt saknade) och firade in 2013. Hur som helst så har det varit ett helt fantastiskt år. Började ju jobba i januari vilket gjorde att mitt liv ändrades ganska rejält. Stadgade mig, och jag och Johan bestämde oss för att stanna kvar i Östersund ett tag. Köpte lägenhet och började ett riktigt liv tillsammans, vilket känns underbart!

2014 kommer nog bli ännu bättre, så det firar vi idag! Henke är här hos oss och vi ska äta och dricka gott, känns superbra! Hoppas ni alla får en härlig nyårsafton och att ni är vid sinnes bruk att fira in det nya året med ett leende! Kram på er!

20131231-193330.jpg
Matlagningen får grabbarna stå för, och jag fick duka fritt! På bilden fattas förrätts-tallrikarna och vinglasen, men visst var det fint? More is more har jag hört!

Kommentera

