Kriga

Känner mig nästan som ett barn igen, som efter ett skollov ser fram emot att komma tillbaka till skolan och höra vad alla gjort osv. Ska bli härligt att få komma till jobbet och träffa alla igen, känns som man har varit borta i flera veckor, även fast det bara är några dagar! Det är ju positivt att det känns så, ett tecken på att man verkligen trivs. Har faktiskt snart jobbat precis ett år på Diös, hur galet är inte det? Känns som det var igår man var där första dagen!

Hur som helst, jag ser även fram emot att gymmet har öppet igen och passen går som vanligt. Har träningssug gånger tusen, trots att jag tränat lite hemma samt gått på de GRIT-pass som ändå varit under helgdagarna! Däremot ser jag inte fram emot att gymmet kommer vara överfullt, som alltid i januari… Hatar att trängas och kriga med blåbär för att få plats på passen, men som tur är brukar de försvinna runt mars-april där 😉

Ha en bra vecka och gott nytt på er!

20140101-223239.jpg
Tänkte göra ett kollage med bilder från 2013 men kunde inte välja ut vilka bilder jag skulle använda, så jag gav upp. Men den här sammanfattar ungefär hur året har känts; glädje!

Kommentera

