”Långhelg”

Hej på er!
Ens rutiner blir ju alldeles konstiga av långhelgerna som kommer och går, tycker ni inte? Men man får passa på att njuta och ta vara på ledigheten!

Jag tränade på morgonen igår, och efter det packade vi bilen och åkte till Sundsvall. Gick en sväng på Birsta och Ikea samt åt middag hos Johans mamma. Vi åkte tillbaka i förmiddags eftersom Johan jobbar nu.. Så sjukt tråkigt att han aldrig är ledig när en annan är det, men vad ska man göra? Jag har i alla fall hunnit packa upp grejerna från Ikea, tränat och tvättat. Precis ätit middag också så nu blir det bara mys fram tills det är dags att sova!

När jag ändå inte har så mycket annat för mig så tänkte jag passa på att visa lite nya produkter jag har här hemma och använder i princip dagligen.

20140103-155837.jpgEn body butter från Body Shop, Honeymania, den är superhärlig. Sedan har jag ju alltid älskat tea-tree, och nu har jag vågat prova Body Shops serie. Den är bra, men krämerna torkar ut för mycket tycker jag, så jag kompletterar med min vanliga tea-tre-kräm.

20140103-155848.jpgHar äntligen köpt mig en Victoria’s Secret mist. Blev Coconut Passion och den luktar så gott! Apropå lukta gott fick jag ju Armani Diamond av Johan när jag fyllde år också. Alltid velat ha den, är min absolut favorit-parfym! Fick även hem ett lack från Essie (Pure Pearlfection) som ger skimmer ovanpå andra nagellack.

Kommentera

