2XU

Åh, igår när jag skulle gå å lägga mig så låg det ett paket under kudden. Min älskling är inte så dum han, så han hade beställt ett par träningstights jag velat ha sååå länge. Är från 2XU, kompressions-tights som jag tyckt varit aningen för dyra men ändå så gärna velat ha. Provade dem idag när jag körde Plyo och de var perfekta, som jag trodde!

Inte för att presenter och materiella ting är det viktigaste i livet, men lite gladare kan det ju lätt göra en i dessa mörka och kalla tider 😉 Tack J!

20140109-194428.jpg

Kommentera

