Firande

Igår efter jobbet åkte jag till Jennifer. Efter det skulle vi nämligen till födelsedagsbarnet Emelie och fira med pannkakskalas! Var himla mysigt, gott med pannkakor och kul att träffa folk man inte träffat på länge (inte Emelie som jag ser varje dag då, utan de andra ;)). Mycket bra uppstyrt Emelie!

Idag fortsätter jag fira, för jag har årsdag på jobbet. Jag har jobbat i ett år, ETT ÅR?! Hur sjukt är det inte? Tiden har gått galet fort och jag har lärt mig sååå mycket! Så det känns kul. Firar det med att träna på lunchen idag som vanligt på tisdagar!

Ha en fin dag allihopa!

20140121-081219.jpg
Fick bli en gammal bild i brist på nya 😉

Kommentera

