Övning ger färdighet

Ja, det sa jag för ett par veckor sedan va? Aldrig stått på huvudet i hela mitt liv, ogillar att vara upp och ner (aldrig tyckt om att dyka, göra volter etc). Har övat med Johan vilket resulterat i det här än så länge. Kommer upp själv, utan att nudda väggen och utan balans-hjälp av Johan och börjar nu kunna röra benen när jag är på huvudet. Det långsiktiga målet är ju att falla med benen fram och bak, inte i sidan som här, men det är ju en början. Sedan ska smidigheten jobbas på också, hehe

Faktiskt rätt stolt. Har gått fort!

20140126-145410.jpg
Jag nuddar alltså inte väggen här, och inte när jag går upp för att hitta balansen heller. För er som inte tror mig har jag det på film också 😉

Kommentera

