Träning, 25-årsfest och ett skämt på det!

Och så var det den där söndagen igen. Förstår inte hur fort det går?! Men det gör inte så mycket när gårdagen var riktigt bra.

Träningen var jag väldigt skeptisk till innan. Johan fick tjata på mig så jag inte avbokade (ombytta roller, jag tjatade ju på honom i ett halvår innan han ens provade och nu är han fast). Kände mig lite halvförkyld och var allmänt otaggad. Men glad som tusan var jag att Johan övertalade dit mig, för det gick riktigt bra! Jag körde verkligen slut på mig, hade inte ont någonstans och jag kunde köra järnet! Så härligt!

Efter passet åkte vi och handlade lite, sen vart det lunch och kaffe. Vilade en sväng och kände mig inte tipptopp efter det, så det vart lite mer vila. Det gjorde susen och då var det dags för middag innan vi skulle bege oss till Einar och Josse…

…där det var det 25-årsfest! Stämningen var på topp, musik spelades, drinkar dracks osv! Var kul att träffa folk från skolan som man inte träffar så ofta längre. Mycket bra uppstyrt, men när vi skulle till krogen var det galet lång kö så då passade jag och Johan på att smita hem, och det är jag glad för idag! 🙂 men himla trevlig kväll så tack Einar för att vi fick komma!

20140202-104422.jpg
Jag är helt värdelös på ta bilder nu för tiden, jag glömmer av det? Men helt ärligt är ju de här bilderna roligare? Hahah

Kommentera

