Klippt

Tog en sväng till Frida för att fixa frillan i förmiddags. Skulle bara fräscha till det med toppning och färgning och det var vad resultatet blev också; fräschare! Är nöjd och hårstråna är nog glada över att ha blivit lite friskare igen 🙂

Trivs väldigt bra med min längd jag har nu, till nyckelbenen är alldeles lagom (nu precis efter klippning är det aningen kortare men det är för att jag ska jämna ut längden bak och fram successivt). Ibland saknar jag såklart de långa längderna när jag kollar gamla bilder, men det känns inte som att det passar mig lika bra längre. Det jag har nu speglar min personlighet bättre!

20140205-145300.jpg

Snart är det final i PH, spännande!!

Kommentera

