Essie

Måste bara ge ett tips till er som har sköra och trasiga naglar. Jag själv gör alltid sönder mina naglar och efter ett träningspass där jag byter mellan viktplattor och stång i högt tempo så är det en självklarhet att 1-2 naglar har en skada på sig efteråt.

Men något som hjälper är Essies lack Millionails i kombination med Essies baslack Grow stronger. Naglarna känns så mycket starkare och fräschare. Så det är ett litet tips så här på en torsdags-eftermiddag!

Annars då, ikväll är det årsstämma i bostadsrättsföreningen. Ska bli lite kul ändå. Sen är jag fruktansvärt irriterad över Paradise Hotel-finalen igår. Jag vet att det finns vidrigt folk i världen, men igår blev jag faktiskt riktigt rädd. Förstår inte hur en människa kan vara så hjärtlös och hemsk. Usch, producenterna till programmet kan verkligen inte vara nöjda med utgången av årets program. Riktigt pinsamt!

Hur som. Tur att man inte har sådana människor runt sig 🙂 kram på er!

20140206-095904.jpg

Kommentera

